آرشیو بلاگ, مقالات

چند راه حل برای باز کردن گردنبند گره خورده

گردنبندتون گره خورده و نمی تونید بازش کنید ؟ هر چی تلاش کردین بیشتر گره خورده ؟ یا از ترس پاره شدن گردنبندتون دیگه سمتش نرفتین ؟

 

اصلا نگران نباشید جینگیلی به کمک شما اومده تا مشکلتونو حل کنه  .

خب شما به راحتی میتونید این مشکلو با پیچ گوشتی ,روغن و پودر بچه به راحتی حل کنید , میگین چطوری ؟

جینگیلی اینجاست تا براتون به طور کامل توضیح بده راه حل هارو , با ما همراه باشید .

 

راه حل اول :

گردنبند رو روی یک سطح صاف بگذارید که هم محکم باشه هم ثابت , سطح نباید لغزش داشته باشه .

حتما این کار رو زیر نور لامپ انجام بدید که راحت تر بتونید گره هارو ببینید , و بسته به رنگ گردنبندتون , رنگ سطح زیر رو ضد اون انتخاب کنید که راحت بتونید گره هارو تشخیص بدید .

خب حالا باید قفل گردنبند رو باز کنید , اگر گردنبند شما متشکل از چند تا زنجیر هست تمامی قفل هارو باز کنید , این کار باعث میشه هر دو طرف گردنبند آزاد باشه و راحت تر گره ها باز بشه .

گردنبند رو به آرامی روی میز پهن کنید تا شلوغی و پیچیده گی گردنبند مانع دید شما نشه و این کارو رو به آرامی انجام بدید که کشش گردنبند باعث پاره شدن اون نشه .

خب حالا میتونید از چند قطره روغن زیتون یا روغن بچه استفاده کنید تا باعث لغزش گره ها شده و به راحتی باز شوند .

خب حنما از خودتون می پرسید چرا روغن زیتون یا بچه ؟ چرا روغن های دیگه استفاده نکنیم؟

به این خاطر که هیچ ضرری برای گردنبند شما ندارند و پس از اتمام کار به راحتی شسته میشوند .

خب حالا باید دو عدد سوزن نوک تیز به داخل گره ها ببرید و به آرامی از هم دور کنید تا گره ها کم کم باز شوند , اگر سوزن نداشتید از سنجاق قفلی هم می تونید استفاده کنید .

پس از باز کار کردن گره ها باید گردنبند رو به کمک آب و چند قطره مایع ظرفشویی به خوبی شستشو دهید تا روغن از روی گردنبند پاک شود یا با استفاده از پا کننده های تجاری مخصوص جواهرات می تونید این کارو انجام بدید اما اول مطمین بشید که برای گردنبند شما ضرری نداشته باشه و بعد از اون به کمک آب به خوبی شستشو دهید و خشک کنید .

 

راه حل دوم :

کمی پودر بچه روی گره ها بریزید , این کار باعث کم شدن اصطکاک بین گره ها میشه و پودر هیچ ضرری برای گردنبند نداره و به راحتی شسته میشه .

دو باره با کمک دو عدد سوزن گره هارو از هم باز کنید به همین راحتی , بعد هم گردنبند رو با آب و چند قطره مایع ظرفشویی شستشو بدید و با یک پارچه یا دستمال خیلی آروم خشک کنید .

 

راه حل سوم :

در این روش ما از یک پیچ گوشتی استفاده می کنیم , مراقب سطحی که زیر گردنبند هست باشید که آسیب نبینه یا خش بر روی سطح اون میفته .

خب حالا خیلی آروم پیچ گوشتی روداخل گره ها ببرید کمی عقب و جلو کنید تا گره ها کمی شل شوند و در نهایت باز شوند . به جای پیچ گوشتی از ابزار ظریف تری مثل سوزن یا پونز هم می تونید استفاده کنید.

خب حالا باید چکار کنیم تا گردنبند ما گره نخورد ؟

می تونید یک سر گردنبند رو داخل یک نی نوشابه بگذارید و از اون رد کنید و بعد قفل اونرو ببندید .این روش برای گردنبند های ظریف مناسب هست که به راحتی از داخل نی رد بشن .

یا مثلا گردنبندتون رو از یک میله  آویزون کنید , یا از آویز های مخصوص گردنبند استفاده کنید  یا می تونید از یک تکه چوب استفاده کنید اون رو محکم به جایی متصل کنید که تحمل وزن گردنبندتون رو داشته باشه و گردنبند رو با دو تکه پونز یا سنجاق از چوب آویزون کنید .

اگر می خواهید گردنبندتون رو با خودتون به سفر ببرید اون رو داخل یک پلاستیک قرار دهید و قفل ها را بیرون از پلاستیک بگذارید پلاستیک رو تا جایی که ممکن هست محکم و کیپ کنید تا از تکان خوردن گردنبندتون جلو گیری بشه .

 

راستی کلی گردنبند خوشگل و خاص توی سایتمون داریم نظرت چیه همین الان بری و تا دیر نشده اونارو سفارش بدی ؟ عجله کن تا دیر نشده .

 

 

 

 

همراه لحظه های سخت شما جینگیلی .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *