آرشیو بلاگ, مقالات

راهنمای انتخاب زیور آلات ساده

تا حالا شده که بخواین زیور آلات ساده انتخاب کنین و به مشکل برخورد کنین ؟

جینگیلی براتون نحوه ست کردن , انتخاب کردن و همچنین طرز استفاده صحیحشونو توضیح میده :

اول اینکه زیور آلات ساده زیبایی و جلوه خاص خودشون رو دارند , پس شما باید از زیور آلاتی استفاده کنید که خطوط ساده دارند و ظریف هستند و همیشه توجه داشته باشید که ظاهر کلی شما باید ساده باشد.

 

زمانی که شما میخواهید زیور آلات انتخاب کنید باید حد وسط رو رعایت کنید , یعنی چی ؟ یعنی اینکه زیور آلات انتخابی شما نه خیلی ساده باشند نه خیلی پیچیده.

در عین حال که زیور آلات شما جلب توجه می کنند باید از الگو های ساده تبعیت کنند . به طور مثال شما می تونید از یک زنجیر و پایه سنگی ساده و هم چنین یک حلقه ظریف به همراه یک نگین یا سنگ استفاده کنید , یا اگر به سنگ و نگین علاقه ندارید می توانید از زیور آلات هندسی استفاده کنید, خطوطی ظریف و ساده دارند و به راحتی جلب توجه می کنند .

مثلا یک دستبند و انگشتر ساده که اشکال هندسی دارند با یک تی شرت ساده یا لباس های زنانه آستین کوتاه می توانید به راحتی ست کنید .

اشکال هندسی شامل مربع , مثلث , دایره و هر شکل هندسی میشه که میتونه کل زیور آلات رو در بر بگیره یا تکه ای از اون رو .زیور آلات هندسی از جنس فلز هستند و حتی ممکنه زنجیر هم توی ساختشون به کار برده شه و یا از مهره , مروارید های خیلی کوچیک و ظریف استفاده بشه .

برای درک بهتر مطالب می تونید چند تا ست رو این پایین ببینید

ست اول :

ست دوم :

 

 

خب خب دوستای عزیز یه نکته مهم

زیور آلات شما نباید روی لباستون قرار بگیره , پوست شما یک بگ گراند اصلی برای زیور آلات محسوب میشه و باعث میشه جلوه بهتر داشته باشند , پس گردنبند شما نباید روی لباستون بیفته یا دستبندتون نباید روی آستین لباستون قرار بگیره .

یه وقتایی هست که شما فقط می خوایید از گوشواره استفاده کنید پس باید موهاتون رو کنار بزنید تا بهتر دیده شن .

یه ایده جالب می تونید از یک یا دو یا حتی سه تا گردنبند همزمان استفاده کنید , یا چند تا انگشتر به همراه دستبند ,ولی به یک نکته توجه کنید که گردنبند های  انتخابی شما نباید خیلی قطر زیاد یا پلاک های بزرگ داشته باشند بهتر است از زنجیر های بسیار ظریف با پلاک های ساده و کوچک استفاده کنید در مورد انگشتر ها هم به همین شکل , نباید از انگشتر های ضخیم باهم استفاده کنید از حلقه های ظریف استفاده کنید تا در عین حال که زیاد هستند روی دست شما , زیبایی خاصی به دستتون ببخشن .

استفاده از یک طوق گردن چرمی با یک زنجیر طلایی هم ترکیب خیلی خاصی میشه .

توجه داشته باشید که جواهراتی همچون طلا , پلاتین و نقره در صورت استفاده حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند و در مورد زیور آلات آبکاری شده باید به نوع  آبکاری و مواد به کار رفته در ساخت زیور آلات توجه کنید .

 

جینگیلی دوست دار پوست  شماست با ارایه زیور آلاتی از جنس مرغوب و درجه 1

با اطمینان خاطر از سایت ما زیور آلات مورد علاقتونو انتخاب کنید .

 

خب حالا وقتش رسیده که همین الان به صفحه محصولاتمون بری کلی کار خوشگل به سبد خریدت اضافه کنی .

 

 

دوست دار شما جینگیلی .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *